Professorat especialitzat en l´àmbit d´educació infantil i en contínua formació: Mestres d’educació infantil i Tècniques superior d’educació infantil.

Blanca Ortega

Núria Mestre

Educadora de reforç

mestrelln@premiademar.cat

Sóc la NÚRIA fa 16 anys que vaig venir a treballar a l’Escola Bressol, vaig ser de les primeres en entrar quan l’escola va traslladar-se de la Gran Via al Carrer de la Plaça, vam veure-hi plantar el Garrofer.
Estic molt contenta de formar-ne part encara, me l’estimo i forma part de mi. Els meus fills han pogut gaudir com a alumnes d’aquesta escola i n’estic orgullosa.
Aquest curs estic d’Educadora de Reforç a les estances de 2-3 anys.

Elena Santos

Tutora de 2-3 anys Estança Tòfol.

santosse@premiademar.cat

Hola a tothom! Sóc l’ELENA. La meva trajectòria a l’Escola Bressol va començar al setembre del 2009. Tot i què durant prop de tres cursos vaig estar a una altre centre municipal, al setembre del 2014 vaig tornar!
Em sento molt feliç de formar part d’aquest centre, de la gran família que és, i de poder enriquir-me amb el seu dia a dia. Així, com aportar tot el que he viscut i après durant el meu recorregut personal i professional.
Durant aquest curs em trobareu a l’estança d’en Tòfol. Sóc la Tutora d’aquest grup de 2-3 anys.

Natalia Soler

Tutora de 2-3 anys Estança Ciseta.

solergn@premiademar.cat

Hola a tots i a totes!
Sóc la Natàlia i fa dotze anys que formo part de la gran família que és l’Escola Bressol  “Els Gafarrons”  i em sento feliç i orgullosa de veure com aquesta va creixent i creixent amb nens, nenes i  famílies any rere any.
Formar part d’aquest equip educatiu m’ha enriquit molt a nivell personal i professional i poder participar juntament amb les famílies de l’experiència  de fer créixer els infants…senzillament no té preu.
Aquest curs em trobareu com a tutora  de l’estança de la Ciseta al pis de dalt.
Ens veiem a l’escola!

Dolores Huelmo

Tutora de 1-2 anys Estança Martí.

huelmord@premiademar.cat

Hola Tothom, el meu nom és LOLI, fa 16 anys que treballo en aquesta Escola Bressol, juntament amb la Núria sóc de les més antigues del centre.
Després de 16 anys a la fi tenim un nom som  l’Escola Bressol Els Gafarrons.  Aquest any sóc la tutora de l’estança d’en Marti (infants d’un a dos anys)
Juntament amb les meves companyes, any darrera any,  col·laborem amb els  pares/mares en l’educació i desenvolupament  dels  petits premianencs/ques i ens sentim molt realitzades, contentes, satisfetes i orgulloses de la feina que fem i del nostre equip educatiu.

Teresa Fernández

Educadora de reforç.

fernandezrt@premiademar.cat

Sóc la Tere, aquest es el meu segon curs forman part de l’equip educatiu de l’Escola Bressol Els Gafarrons, tot i que compto amb experiència en altres escoles.
Hem sento molt afortunada de forma part de la llar d’ infants, que des del primer dia a esdevingut llar per a mi també.
Aquest curs hem trobeu a l’estança dels Lactants cobrint el terç de jornada de la Sandra.

Magda Guillamon

Tutora de 1-2 anys Estança Ester.

guillamoncm@premiademar.cat

Hem presento, sóc la MAGDA.  Fa 16 anys que treballo a l’Escola Bressol i m’encanta la meva feina. Gaudir dels infants i acompanyar-los en el seu desenvolupament i la relació amb les famílies. Aquest curs hem podeu trobar a l’estança de l’Ester amb els infants d’1 a 2 anys.

Sandra Sanchez

Tutora de Lactants Estança Tite.

sanchezms@premiademar.cat

Sóc la SANDRA i porto ja 11 anys formant part d’aquest Equip.
Al llarg d’ aquests anys he pogut realitzar diferents tasques dins de l’Escola: he estat educadora de reforç, educadora-tutora, he treballat la psicomotricitat i també la música amb els infants de l’Escola. Aquest curs estic com a educadora a l’estança dels més menuts, els Lactants, és un plaer poder acompanyar-los i veure’ls créixer.

Nora Gonzàlez

Vetlladora

gonzalezpn@premiademar.cat

Em dic NORA, és el segon curs que treballo a l’Escola Bressol. La meva trajectòria professional ha estat sempre vinculada a l’Educació Infantil, àmbit amb el que em sento molt bé i m’omple plenament. Acompanyar als infants ens els seus processos i necessitats amb respecte i amor és la meva fita.