L’Escola Bressol Municipal acull 74 nens i nenes de 4 mesos a 3 anys, aportant als infants un conjunt d’experiències educatives que promouen el seu desenvolupament i l’aprenentatge, així com una primera experiència de socialització fora del marc familiar.

La distribució i l’organització dels espais estan pensats per a generar un entorn físic segur i acollidor que permeti al/la nen/a a gaudir de la seva estada al centre alhora que desenvolupa les seves capacitats afectives, motrius, socials i cognitives.

Al llarg de tot el curs escolar s’estableix una comunicació fluïda entre família i equip educatiu en les diferents qüestions educatives que incideixen en el creixement dels seus fills i filles.

Col·laboració amb el Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç del Maresme (CDIAP), Serveis Socials i Servei de Pediatria (CAP)

Les estances estan dividides per edats:

Lactants

4 mesos a 1 any
  • 1 aula de 8 nens/es

Caminants

1 a 2 anys
  • 2 aules de 13 nens/es cadascuna

Grans

2 a 3 anys
  • 2 aules de 20 nens/es cadascuna

L’equip directiu:

Professorat especialitzat en l´àmbit d´educació infantil i en contínua formació: Mestres d’educació infantil i Tècniques superior d’educació infantil.

Horaris i serveis:

Horari escolar

de 9h. a 12h. i de 15h. a 17h.

Permanències de matí

de 8h. a 9h.

Menjador i dormitori

de 12h. a 15h.